Skal du flytte og er du kunde hos os?
Så skal du bare melde det til os på linket her https://nordiskenergy.dk/meld-din-flytning/ og så sørger viu for resten 🙂
Din strømaftale følger automatisk med på din nye adresse. Du skal blot melde din flytning til os ved at udfylde formularen til højre så sørger vi for resten.
Husk venligst du skal give os besked om, at du flytter ud, senest 14 dage, før du flytter.
OBS
Vær opmærksom på, at du hæfter for elforbruget på din gamle adresse, indtil vi har fået besked om din flytning.
Husk derfor at melde flytning i tide. På den måde sikrer du, at du kun betaler for dit eget forbrug.
Vær også opmærksom på at du overfor din bopælskommune er forpligtiget at meddele din flytning til folkeregisteret inden du flytter. Glemmer du det har kommunerne lov til at udstede en bøde, f.eks. udsteder Københavns kommune bøder på 1.000,- kr. for manglende information om flytning.
Ønsker du ikke at din nuværende strømaftale skal følge med på din nye adresse skal du blot kontakte kundeservice, enten ved at ringe til os på telefon: 70 71 83 72 (ma-fr, 9-15), eller skrive til kundeservice@nordiskenergy.dk
Skal du flytte og er du ikke kunde hos os?
Så skal du blot udfylde bliv kundeformularen – så sørger vi for det hele – du finder linket her https://tilmeld.nordiskenergy.dk/bliv-kunde-nordisk